Video Mudah.my - Produk & Servis Laku

Ramai orang tanya saya. Apa produk & servis yang laku di Mudah.my?


Walaupun saya tahu jawapan kepada soalan ni, saya tak suka bagi jawapan terus.


Bukan saya nak rahsiakannya. Mengikut pengalaman, orang yang saya bagi terus jawapan selalunya tak buat apa pun lepas tu.


Yelah, dah senang dapat. Mana nak hargai kan?


Saya pula yang stres bila orang buat macam tu.


Sebab tu sekarang bila orang tanya produk & servis apa yang laku di Mudah.my, saya lebih suka kongsi cara untuk tahu.


Kalau saya bagi jawapan terus, umpama saya bagi ikan.


Lepas ikan tu dah habis dimakan, dia akan minta lagi.


Bila dah habis makan, dia minta lagi. Begitulah seterusnya.


Sampai bila nak bergantung dengan saya?


Jadi lebih baik saya ajar memancing. Bila dah habis, pergilah pancing sendiri.


Pancing ikan banyak mana suka sepuas hati.


Sebabkan perkara inilah saya hasilkan video bagaimana nak tahu produk & servis apa yang laku di Mudah.my!


Lepas ni anda boleh tahu sendiri apa yang boleh dijual dengan laku supaya bisnes anda untung.


Saya akan tunjukkan langkah demi langkah cara saya kaji produk & servis apa yang ada permintaan.


Di Mudah.my juga, anda boleh tengok produk & servis apa yang pengunjung Mudah.my nak. Saya tunjukkan di mana nak tengok tu.


Sebagai tambahan, saya kongsikan produk & servis macam mana yang kurang sesuai untuk dijual di Mudah.my.


Jadi tak adalah anda terjual produk & servis yang salah. Kuranglah risiko anda untuk rugi.


Siapa saya yang nak kongsikan semua ni?



Saya Umar Taib. Pengasas Umarvellous Sdn Bhd. Sebuah syarikat yang membantu bisnes mendapatkan ramai pelanggan dan jadikan mereka pelanggan setia.


Sejak 2011 saya telah bantu ramai usahawan untuk dapatkan lebih ramai pelanggan untuk bisnes mereka.


Antara solusi yang saya gunakan untuk mendapatkan lebih ramai pelanggan untuk usahawan yang memerlukan bantuan saya adalah dengan menggunakan Mudah.my.


Saya telah gunakan Mudah.my sejak tahun 2009. Mudah.my adalah laman jual beli paling popular di Malaysia dengan 5.2 juta calon pelanggan.


Di dunia Internet Marketing, saya digelar sebagai Pakar Mudah.my. Saya diberi gelaran tersebut mungkin atas beberapa sebab.



Mungkin kerana berpuluh-puluh iklan saya terpampang di Mudah.my dalam masa hanya 1 minit.



Mungkin kerana ebook yang saya tulis dulu iaitu Buat Duit Dengan Mudah.my telah dibaca oleh lebih kurang 10,000 orang.



Mungkin kerana saya menghasilkan buku berjudul Panduan Bisnes Mudah.my yang dikeluarkan oleh penerbit buku bahasa Melayu terbesar di Malaysia.



Mungkin kerana ramai orang dari seluruh semenanjung, Sabah, Sarawak dan Singapura telah datang menuntut ilmu menggunakan Mudah.my dengan saya.



Mungkin kerana hasil tulisan saya mengenai Mudah.my pernah terpapar di ruang akhbar nombor 1 negara.



Mungkin kerana saya pernah ditemubual oleh Astro Awani tentang perkongsian saya mengenai potensi menggunakan Mudah.my untuk usahawan.







Atau mungkin mereka yang pernah belajar dengan saya telah mendapat hasil lumayan yang mereka harapkan seperti di atas.


Sekarang terpulang kepada anda untuk menilai sama ada saya layak untuk membantu anda atau pun tidak.


Apa jadi lepas anda dah tahu produk & servis apa yang laku di Mudah.my?

  • Kalau anda belum ada bisnes, anda boleh mula dengan menjual produk & servis yang laku dulu.
  • Kalau anda dah ada bisnes, anda boleh tambah bisnes baru supaya keuntungan berganda.
  • Anda boleh elak daripada kerugian kerana menjual produk & servis yang tak ada permintaan.
  • Anda boleh kurangkan risiko gagal dalam bisnes seperti banyak yang dah berlaku kepada peniaga baru lain.
  • Anda boleh fokus gunakan modal duit, tenaga & masa untuk bisnes yang lebih terjamin berjaya.


Jadi berapa pelaburan anda untuk tahu produk & servis apa yang laku di Mudah.my?


Pelaburan anda cuma RM20.


Kenapa anda macam tak percaya je ni? Betullah RM20.


Ke anda nak saya letak harga RM200 baru nak percaya? Haha.


Hari ni anda cuma perlu labur RM20 untuk dapatkan video ini.


Tawaran ini akan berakhir pada hari Khamis, 29 Disember, pukul 11.59 malam.


Kalau anda ada niat untuk bertangguh, maka jangan menyesal bila anda terlepas peluang ini.


Adakah anda akan dapat lagi peluang ini akan datang? Mungkin tidak!


Teruskan dengan mengisi borang tempahan di bawah sekarang.


Perhatian! Sila lengkapkan borang di bawah.

Ruangan yang wajib diisi

BUTIRAN PEMBELIAN

Produk Kuantiti Harga (RM)
Video Mudah.my - Produk & Servis Laku
JUMLAH
JUMLAH KESELURUHAN (RM)
Caj Pengendalian (RM)

BUTIRAN PELANGGAN

Log Masuk atau

Butiran Pembayaran

Sila lakukan bayaran berjumlah RM ke akaun bank pilihan anda di bawah.

  • Anda mesti memasukkan emel admin@umarvellous.com di ruangan emel semasa melakukan transaksi menerusi Perbankan Internet.
  • Anda mesti mengambil dan memuat naik gambar bukti pembayaran jika anda melakukan transaksi menerusi Mesin Deposit Tunai.
PenamaUmarvellous Sdn Bhd
No. Akaun5623 3940 4984
Buka Maybank2u  

PENGESAHAN


Maklumat Peniaga

Umarvellous Sdn Bhd
admin@umarvellous.com
+60379319396